Coletele sunt livrate prin intermediul Sameday. Timpul de livrare standard este de 2-4 zile lucrătoare. Costul de livrare este de 19,99 RON pentru transportul standard, pentru comenzile de minim 250 de RON transportul este gratuit. De asemenea, în timpul anumitor campanii limitate livrarea poate fi gratuită.

Coletele sunt expediate in fiecare zi la ora 16:00 si ajung la destinatie ziua urmatoare. Comenzile plasate pana in ora 14:00 sunt procesate si expediate in aceeasi zi si ajung la destinatie a doua zi. Comenzile plasate incepand de vineri la ora 14:00 pana luni la ora 14:00 vor fi procesate luni, expediate in aceeasi zi si ajung la destinatie in cursul zilei de marti.

Sameday îți asigură un curierat rapid și sigur, cu livrare către destinatar în funcție de urgența comenzilor. Un proces gândit eficient, astfel încât să te asiguri că plasezi comanda la timp și ai livrare în timpul pe care ți-l dorești. Sameday are soluții moderne pentru 100% acoperire a nevoilor tale, indiferent de domeniul de activitate, mărimea afacerii, volumul de livrări sau volumul coletelor.

 

ATENTIE: Curierul va încerca livrarea de două ori, iar în cazul în care livrarea nu se poate efectua, coletul va fi returnat în depozitul nostru.

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47): pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte. Tinand cont de acest aspect, dispozitivele ce prezinta mai mult de 1 ora timp de convorbire inregistrat nu se pot returna. In cazul in care se constata ca produsul returnat a fost utilizat mai mult de o ora, timp mai mult decat suficient pentru probe si verificari, acesta va fi returnat clientului pe cheltuiala acestuia.


Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Pentru dispozitivele care sunt returnate in alta stare decat cea initiala, se poate percepe o taxa pentru readucerea sa la stadiul in l-ai primit. Aceasta taxa variaza intre 20 si 200 lei, in functie de operatiunile ce trebuiesc efectuate. Pentru a evita aceasta taxa, te rugam sa trimiti produsul exact asa cum l-ai primit, cu toate sigiliile si tiplele intacte, cu toate accesoriile comandate .

Costurile de transport aferente returului sunt de 20-50 de lei, in functie de firma de curierat aleasa de tine, si se vor achita in momentul in care expediezi produsul catre noi. In cazul in care nu doresti sa achiti costul de transport la expedierea coletului, iti vom refactura costul de transport pentru expeditia retur si vom retine suma respectiva din valoarea returnata.

Produsele trimise fara transmiterea in prealabil a unei cereri de retur vor fi returnate clientului.

Procedura de returnare: 

  1. Pentru a vă oferi toate informațiile necesare, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj pe WhatsApp la 0748.166.020
  2. Odata ce ai primit acceptul nostru pentru retur si adresa de returnare, ambaleaza produsul corespunzator, astfel incat sa nu fie deteriorat pe parcursul transportului si expediaza-l prin curier rapid catre noi, in termen de maxim 14 zile de la data transmiterii cererii de retur. Poti folosi orice firma de curierat rapid. Din motive logistice independente de vointa noastra, nu putem primi colete expediate prin Posta Romana.
  3. De indata ce produsul ajunge la noi, acesta va fi verificat, vor fi intocmite documentele de retur si ti se vor returna banii in contul specificat in cererea de returnare.

Intervalul de timp din momentul in care primim cererea de retur pana iti transferam banii in cont nu va depasi termenul legal de 14 zile.

Prin completarea formularului de retur sau prin transmiterea cererii de retur prin email, clientul este de acord in totalitate cu prevederile politicii de retur.

Te rugam sa nu expediezi coletul cu ramburs sau cu plata transportului suportată de noi, in caz contrar acesta va fi refuzat sau îți vom înapoia suma de bani – (minus) plata pe care am făcut-o pentru transport. Returnarea banilor se poate face numai dupa verificarea prealabila a produsului returnat.